tirsdag 7. desember 2010

Fredrik - alle kvinners drøm

En mann ringte meg nettopp. Dette må bare deles.

Fredrik har vært i butikken og kjøpt en smykkehenger til kona. Hun hadde nemlig bursdag i går. Han ville bare formidle til meg at han nå startet en ny tidsregning. Før og etter smykkehengeren! For som Fredrik sa; min kone har aldri vært fornøyd med mine gavekjøp. Hvis jeg har kjøpt klær eller smykker har hun byttet de til noe hun liker bedre. Har jeg kjøpt ting til huset, uansett pris, har det ikke vært personlig nok. Hvis jeg spør hva hun ønsker seg får jeg til svar at det må være eksklusivt, overraskende og personlig! Eller; klassikeren: jeg ønsker meg ingenting... Jeah, right!

Jeg avbryter Fredrik og spør: ble kona glad?

Inntertier! Aldri sett det før. Helt perpleks. Trodde først det var et spill. Deretter trodde hun det var et kunstverk. Nymotens myke spikermatte? En pen ventilasjonsluke med blomsterdekor? Vindusdekor? Oppslagstavle? Til slutt hadde hun ikke flere forslag. Ble bare sittende og se på den... Så åpnet jeg PC'n og viste henne youtoube-filmen dere har lagt ut - som fikk meg til å kjøpe den. Måpetryne! Ble helt superglad.
Ville bare si at det var helt konge å kunne overraske, he he he....

Du Fredrik; dette er den beste tilbakemeldingen jeg noen gang har fått på dette produktet. Veldig morsomt...
Du forstår, dette er noe av problemet. Folk har ikke sett det før og forstår ikke hva det er. Det er annerledes med ting damene kan ha på seg, vøtt'.

Det var da han selv kom med forslaget: Jeg kan ha det på meg! Foran og bak. En på hver side. Som et skjørt. Gå opp og ned Karl Johan. Plakat på brystet; Alle kvinners drøm!

Noen dager er bare helt fantastiske!




1 kommentar:

  1. Herlig!!!
    Gi han er varm vårdag og et skilt.. skal se han gjør det :D

    SvarSlett